03 اسفند 1401
151

دادستان عمومی و انقلاب گرگان از تخریب ویلای یکی از مدیران که به صورت غیرمجاز در یکی از روستاهای گرگان ساخته شده بود خبر داد.

دادستان گرگان: ویلای غیرمجاز یک مدیر در گرگان تخریب شد

محمود اسپانلو در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان در خصوص اقدامات دادستانی در حوزه پیشگیری و برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز بیان کرد: ما در این موضوع بسیار جدی و مصمم هستیم.

وی ادامه داد: به هیچ عنوان با متخلفان مماشات نخواهیم کرد و با جدیت برخوردهای قاطعانه خواهیم داشت.

دادستان عمومی و انقلاب گرگان تاکید کرد: برای مثال روزهای گذشته در یکی از روستاهای گرگان، ویلای یکی از مدیران که به صورت غیرمجاز ساخته شده بود را به صورت کامل تخریب کردیم.

اسپانلو خاطرنشان کرد: این مدیر خیلی تلاش و لابی کرد که این حکم متوقف شود اما ما با جدیت این حکم را اجرا کردیم.

وی اضافه کرد: نه تنها در برخورد بلکه در بخش پیشگیری نیز اقدامات بسیار قابل توجهی را اجرایی کردیم، استان 18 سال در عرصه ساخت و سازهای غیرمجاز رها شده بود و امروز ما با جدیت با این امر مقابله خواهیم کرد.

دادستان عمومی و انقلاب گرگان تصریح کرد: همانطور که می‌دانید دادستان‌ها می‌توانند در مواردی که به حقوق عامه مرتبط می‌شود به صورت مستقیم ورود کنند.

اسپانلو افزود: تمامی دادستان‌ها در استان ورود خوبی در این بخش داشتند و فقط در گرگان 54 تذکر حقوق عامه به مدیران و دستگاه‌ها داده شده است.

وی بیان کرد: در این بخش نه تنها تذکر داده‌ایم بلکه هر جایی نیاز بوده وارد شدیم و اگر نیاز به اقدامی از سوی مدیر بوده مدیر را مجاب به اجرا کرده‌ایم.

انتهای پیام/83004


https://gorganema.ir